donderdag 3 januari 2013

Is geen hertje .... maar hij hobbelt wel!

Oke ..... is geen hertje ....
Maar wel een  (hobbelende) viervoeter ;-)




Naar het patroon van VENDULA
en een Moos interpretatie hiervan ;-)

Willen jullie het toppunt van winter zien?????
Mezenbollen waar de plantjes uitgroeien hihihihihi


Met Tika gaat het wat beter.
De nagel is op een nare wijze ingescheurd en anti-biotica, pijnstillers 
en sodabadjes na iedere wandeling moeten de truc doen.
We hopen dat de nagel er zo vanzelf afvalt.
Zo niet dan moet deze (misschien operatief) worden verwijderd.

Een fijne donderdagavond verder allemaal!

Morgen ben ik er even niet .... maar zit ik bij JENNEKE :-)

Liefs Moos

42 opmerkingen:

  1. Kan dat paardje ook hobbelen??
    Haha, ziet er weer lekker kleurrijk uit!
    Veel plezier bij jullie ontmoeting, is toch spannend!
    Voor je het weet heb je ook een blog samen..gnagna, zegt de heks...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat hobbelpaard fijn dat het met de hond goed gaat en veel plezier morgen bij Jenneke, fijne avond nog
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooow wat is ie leuk geworden!!!
    Hoe groot is hij/zij dan?
    Veel sterkte met Tika meis, hopen dat die ook snel weer rondhuppelt.
    Enne.....veel plezier morgen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat een leuk model, dat hobbel...eh...het is toch een paardje? Nee, hertjes hobbelen niet voor zover ik weet. Maar ja, ik ben geen bioloog dus zeker weten doe ik het niet. ;-)
    Oh wat een behandeling voor één zo'n (stomme in dit geval) nagel! Hopelijk valt ie er snel af.
    Veel plezier bij Jenneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, je hobbelpaardje en beterschap met Tika!! Ik heb zelf eens iets dergelijks gehad: In gedachten beet ik een haakje van mijn nagel af, wat te diep wegscheurde. Een flink ontstoken duim en een antibiotica-kuur waren het gevolg... Héél veel plezier bij Jenneke! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf hobbelpaard, helemaal a la Moos !!!!!
    Ik hoop dat Tika snel weer de oude is, vervelend als je beessie niet in orde is.
    HEEL VEEL PLEZIER MORGEN BIJ JENNEKE !!!!!! Dat gaat vast lukken, volgens mij liggen jullie de hele tijd in een deuk hihihihihi. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk hobbelbeestje en fijn dat het met Tika goed gaat. Veel plezier morgen en groetjes aan Jen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat paardje mag dan wel een patroon van Vendula zijn, maar het is toch een echte Moos hoor!
    Ik duim heel hard voor Tika dat een ingreep niet nodig is en dat ze nu snel herstelt.
    Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee morgen dan is DE DAG...............vraag me af of ik wel kan slapen vanavond :-) van de gezonde spanning

    je paard is GEWELDIG een beetje vendula en lot's of MOOS ♥♥♥♥ werkelijk een plaatje

    die bollen echt dat had ik nog nooit gezien hihihi dadelijk komen er nog bloemekes in ook

    see you soon ☺☺☺ knuffelkussies jenneke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop dat je lekker slaapt hihihihi
      Kijk er naar uit meis ..... Helemaal geweldig toch!!!!

      Verwijderen
  10. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr weer eens 2 viet

    en een mega knuffel voor TIKA xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een snoepje, dat hobbelpaard. Echt super leuk en super crea, Moos.
    Leuk die mezenbollen. Ik heb hier zo'n hanger met vogelzaad buiten hangen. Uit het gat groeien ook plantjes nu. En het lijkt of de vogels daar niet van gediend zijn. Maar de plantjes eruit krijgen valt nog niet mee. Nou ja, alles liever dan sneeuw en vorst, wat mij betreft, haha. Laat de lente maar gauw komen :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super de super leuk gemaakt, prachtig. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig paardje!
    Haha, die bolletjes.... Dat heb ik nog nooit gezien. Wel dat er na de winter spontaan peentjes gingen groeien waar de vogels hun vetbolletjes hadden hangen.
    Veel plezier morgen bij Jenneke. Dat wordt vast heel gezellig!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, dat paardje!
    Hopelijk blijft het goed gaan met Tika.
    En héél veel plezier morgen bij Jenneke, ik ben zo benieuwd naar jullie 'echte' ontmoeting!! Doe haar de groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volgende keer een hobbelhert, uitdaging.....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgende keer een hobbelhert, uitdaging.....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Volgende keer een hobbelhert, uitdaging.....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Staat mij redacteur er nou 3x.... Knap hè zonder handjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb jij een motortje op je haaknaald? Jeetje wat werk jij snel, maar deze is weer onwijs gaaf hoor.

    Hier groeit niks uit de mezenbollen want daar heeft het de kans niet voor, er zitten hier zoveel vogels dat je aan de gang kan blijven maar dat komt denk ik doordat we dichtbij het bos wonen. Veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een echte Moos :-) leuk gemaakt. Toevallig zag ik ook sprietjes uit mijn vogelvoederhuisje komen, moest er wel om lachen, tja het is ook zo zacht weer... Gelukkig gaat het beter met je hond.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je de laatste tijd veel leuks gehaakt, vooral het hertje én dit paardje zijn geweldig! Een fijne dag morgen!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw ook weer zo gaaf! Jij kan toveren met die haaknaalden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi je Vendula paardje,kijk hem eens hobbelen!;-)Hoop dat zijn nagel zo uit valt,kan je d'r gewoon lekker thuis bij je houden....en ehhh heel veel plezier morgen bij Jenneke!Maar dat gaat helemaal goed komen denk ik zo!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk paardje!!!!!!! enig joh. Veel plezier morgen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Have fun straks bij Jenneke :-)

    Je hobbelpaardje is een scheetje haha echt leuk !!

    Arme Tika :-( sterkte

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heeeel leuk paardje !!!
    Met de nagel komt het wel goed, meestal vallen ze er vanzelf af.
    Have fun bij Jenneke !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. En dan morgen een schommelhertje ... :-) Paardje is echt superlief!!! Tika toch, hopelijk gaat het gauw beter met de nagel! Een dikke knuffel voor Tika, ook van Zizi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey dat is een geweldig leuk hobbelpaardje!!!
    Wat een rare winter hè, zo warm dat de mezenbolletjes gaan uitlopen hihi;-) Alle colshawls ook ten spijt want ik gebruik ze maar weinig.
    Beterschap met Tika!
    Liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Haha, die hanging baskets bij jou buiten!
    Dat hobbelpaardje is geweldig mooi geworden Moos!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooi paardje. Het zijn ook weer echt Moos vetbollen. Zoiets gebeurt natuurlijk weer bij jou hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat is die leuk zeg ,echt enig gemaakt en wat een werk ,veel plezier bij jenneke gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  32. owww leuk een internetontmoeting!!!
    heb ik ook zo'n 3 a 4x per jaar.. met 2 internetvriendinnen.. das zooooo leuk!

    oww leuk die spruitgroente die uit de zaadjes groeien!
    als de vogels ze niet lusten..gewoon afknippen en zelf opeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuk hobbelpaardje,leuke kleuren ook en je voorjaarsbollen doen het al goed,hihi ;) lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtig hobbelpaardje!!! Jullie hebben vast een leuke dag gehad :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauuuw je hobbelpaardje is PRACHTIG fijn weekend en ik kom net bij Jenneke vandaan fijn dat jullie een gezellige dag samen hebben gehad. Liefs Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ieuw! Die nagel van Tika. Brrrr......
    De rest heb ik al op FB gezegd. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen