maandag 21 januari 2013

Goedemorgen :-)


Goedemorgen allemaal
(ja ik weet het .... het is immer al bijna 15.30 uur hihihihi)

De bedoeling was eventjes een paar uurtjes maar te slapen na de laatste nachtdienst en dan weer actief deel te nemen aan deze wereld.
Die paar uurtjes werden er wat meer .... 
dat actief meedoen stellen we uit tot morgen hahahahahahahaha

Ik ben gisteravond laat maar gaan lopen naar het werk.
Was niet te doen op de fiets en de bus .... ja waar is die bus eigenlijk ....
Was ik toch effies benieuwd hoe ver het eigenlijk lopen is. 
En dus de ANWB routeplanner erbij gepakt.
Alles keurig ingevuld en de optie TE VOET

2,4 kilometer ... het valt mee :-)

En wat dan best lachen is .... kijk maar rechts boven
Bezine 0,40
Diesel 0,30
Gas 0,20

Moest ik dus eerst even naar het bezinestation!
De keuze was moeilijk ... 
maar ik ben voor diesel gegaan.
De smaak viel wat tegen .... 
het lopen daarna ook ... 
valt toch zwaar op de maag hahahahahaha
En heel goed van mij .... 
ik was mijn FREEBEES kaart niet vergeten!

Lief alle reacties op mijn rattenman!
Zaterdagochtend heeft Leon hem begraven in het parkje 
achter onze tuin.
Blijft over zijn broer .... ook een bejaarde heer ..... 
die we maar extra veel aandacht geven nu hij zo alleen is.
Voor mij hierna geen ratjes meer.

De postbode ging mijn huisje niet voorbij:


Een lief pakketje van Ellen van Ietsiepietsiekitschie

Een leuk kaartje, een heerlijk geurend zeephangertje en lief hartje!!!!

Zo lief - dank je wel Ellen!!!!!!!!!

En verder is Leon actief geweest.
Die heeft een geweldige krabpaal in elkaar gezet.
Was even zoeken op het internet naar een betaalbare en Maine Coon geschikte variant.
Maar het is gelukt!!!!
Cara is er niet uit te krijgen .... geweldig .....
Ik hoop dat Sjors er ook op en in mag straks hahahhahaaha


En nu ga ik verder met wakker worden .....
Tot het weer tijd is om naar bed te gaan hihihihihihi

Een hele fijne maandag allemaal!!!!!

Liefs Moos

22 opmerkingen:

  1. Zo dat ziet er goed uit die paal dat vinden ze heerlijk ,leuk die naam de ragebollen kat van mijn dochter heet ook zo,nou maar ff lekker bijkomen gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, jij hebt goed geslapen op Diesel in elk geval! :-) En dan gezellige post, maakt je dag weer helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel fijn dat je ook weer veilig bent thuisgekomen, 2,4 km is goed te doen lopend maar 's nachts is dat toch ff minder denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk gaan genieten van een paar vrije dagen!
    En dat lopen in de nacht, het is koud dus t... blijft binnen, maar doe voorzichtig!
    Fijne dag nog Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom via Jenneke op jou blog terecht. Je katten zullen wel heel erg blij zijn met zo'n mooie krabpaal.

    groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo dat is weer lachen, hoe verzin je het... op diesel hahaha Maar je slaapt er goed op !!!!
    Wat een super luxe krabpaal !!! Dat gaat die kleine straks ook vast leuk vinden :-)
    Geniet nog van je korte dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is dan weer het nadeel van de wintersneeuw, die ellende op de weg. Geniet van je leuk pakketje en de krabpaal is geweldig, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou goedemiddag Moosiemeis! Lekker dat je het nu weer eventjes gehad hebt en vanavond gewoon net als de rest van ons naar je bedje mag!!...liep je nou eigenlijk harder op die diesel, anders misschien volgende keer toch de gas eens proberen..hihihi
    Het kattenparadijs is waanzinnig en ik ben ook héél benieuwd of Sjors er straks in getolereerd wordt door Cara...die ligt er al als een trotse 'kasteelvrouwe' bovenop!!Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet nog even lekker van je vrije avond.
    Zo zou ik ook wel kat willen zijn met zo'n luxe krabpaal, maar ik vraag me af of ik hem met iemand zou willen delen, haha!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heej lieve osewiezeMOOSel ☺

    cara ligt daar zo parmantig zeg....het is me een giga mooi paleis ook ♥ dat heeft leon enorm mooi gemaakt !!!!

    wat een prachtig pakket heb je van onze ellen gekregen zeg!!! geniet er maar lekker van...dat is leuke post!!

    ratje is nu in de rattenhemel en kijkt om jullie neer

    en wat een gekkerd ben je toch diesel!!!!!!!!!!!!!!!!! als ik wat vergeet i am so sorry...je weet het als je email hebt gelezen ben er ff niet helemaal bij, maar wilde wel hier reageren

    xxx knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whahahaha je moet voortaan ook gas nemen joh; veel goedkoper en je vliegt overal naar toe!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoe het komt dat je lekker hebt doorgeslapen.....van die diesel natuurlijk.....
    nu lekker genieten van je verlate (of vervroegde) weekend.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niet te veel gas hoor, anders slaap je helemaal niet meer. Hou het maar op de diesel daar slaap je blijkbaar goed op. Toch wel handig die Leon van jou. Super mooi gemaakt. Cara hoor je niet meer miauwen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekkere wandeling, dieseltje erbij (je ging dus niet zo hard). Lekker geslapen, mooie paal voor de katten en nu lekker relaxen. Het is wel verdient. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tja, je moet soms wat hè, dan maar lopen. Ik ben vanmorgen gaan rijden maar het voelde als levensgevaarlijk, maar het kwam allemaal goed. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je bent echt uitgeslapen, goed dat het je opvalt. Nu weer omschakelen dus... Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het lijkt me best wel groot genoeg voor 2 katten, wow, chique dat hij dat gemaakt heeft :-) Misschien had je toch beter voor gas moeten gaan? :-) hahaha, zotte mie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha,ha...die Moos...leuk verhaal met je freebies,e.d...heb het met een big smile zitten lezen,alleen dat van je rattenman is dan weer minder:-(.....
    Die Cara heeft zo een prachtig overzicht bovenop haar kasteel,hope dat deze 'jonkvrouwe'strakkies haar kleine prins ook toe laat!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De krabpaal die Leon heeft gemaakt is voor een echte Diva zoals Cara, schitterend zeg!
    lief en mooi kado van Ellen heb je gehad, zoiets doet altijd goed he.
    Ratje is bij de sterren nu..i know it is..bij de mooiste ster!
    Dikke knuff van mij
    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vroeger heb ik ook veel ratjes gehad.
    Ze zijn zo vreselijk lief!
    Maar ze leven maar zo kort!
    Wat een mooie krabpaal!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen