zondag 13 januari 2013

Hoera een .......

De ontknoping van het vorige vage  blogberichtje  .............. :-)


Oke .... weliswaar eentje met 4 pootjes en een staart dat wel.

Mag ik jullie voorstellen aan SJORS

Maine Coon katertje en nu 8 weekjes oud.
En Sjors weegt nu al 1400 gram hahahahahaha

Als alles goed gaat komt hij 10 februari bij ons wonen!


Vanmiddag zijn we bij Sjors wezen kijken .... 
Hij kwam meteen op ons afgerend ......
Hebben we met Sjors gespeeld en geknuffeld .......
Maar ja als een kitten wil slapen ..... 
dan gaat hij slapen  .... 
en kun je verders op je kop gaan staan .... 
geen reactie meer hahahahahahaha






En wie weet wordt het uiteindelijk wel zo iets ........



En verders haakte ik dit weekend in Dordrecht nog een telefoonhoesje voor mijn collega

 En ontving ik van de week een heel bijzonder lapje
gehaakt door Shannon de dochter van Jenneke
Zoooooo knap van haar .... een lapje om te koesteren!!!!!



Liefs Moos

45 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooi katje. Wat een schatje!
    Leuk telefoonhoesje, mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief klein katje, een schattig mooi hoesje en het allermooiste broddel lapje wat ik ooit heb gezien, alhoewel ik hem ook bij Jenneke gezien heb dus jok ik een beetje over dat"ooit"......
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tis werkelijk een echt drolleke zeg ♥♥♥♥♥ laat het maar snel de 10e zijn......wat zullen jullie met zijn allen gaan genieten zeg.....1 en al dierenliefde ♥♥♥

    de foto's zijn enorm.....en sjors was natuurlijk bekaf☺

    als shannon dit leest van het lapke zal ze wel helemaal stralen ha ha ha......het dotteke hadden ze gezien (☺)

    lieve groet en droom heerlijk xxx jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach joh de telefoon hoes vergeet ik wat erg.....die is mega mooi echt waar ♥...plek dat ik dan eerst nog even terug lees handigerd
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een scheetje ,dat zijn zulke leuke katten wat een heerlijk vooruitzicht en weer leuke dingen gehaakt en gekregen lieve gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooh, lap, 'k ben verliefd... op Sjors!
    Dat lapje van Shannon is zoooo lief, koester dat maar Moos!
    Je eigen haakwerk is ook weer prachtig!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoepie van een katje! Zo lief!
    Ook superlief dat je een eerste haaksel voorzien van je eigen naam krijgt, iets om trots op te zijn!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dot van een katje, ik ben jaloers hihihi. Wat zullen de dagen lang gaan duren tot jullie hem op mogen gaan halen. Dat wordt veel naar de foto's kijken.
    Het telefoonhoesje is toppie en wat lief van de dochter van Jenneke om je zo te verwennen met iets zelfgemaakts.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww zo lieffffffffffffffff!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben vandaag ook op zoek gegaan naar een nieuw katje, voorlopig nog zonder succes. Jij hebt wel een hele mooie sjors

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ow wat een schatje die sjors! Kittens zijn echt zoooooo schattig! Voor mij is het alweer 17 jaar geleden dat mijn kat een kitten was. Van de ene kant ben ik blij dat ze al lang geen kitten meer is (al het kattenkwaad is er nu wel uit :p), maar het is zo leuk om te zien hoe ze de wereld gaan ontdekken. Dat wordt aftellen naar 8 februari en dan vervolgens heeeeeel veel en heeeeel vaak foto's posten op je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whow wat een schoonheid is dit kleine schatje, ik weet zeker dat je dat dagen aftelt totdat hij bij jullie komt wonen. Telefoonhoesje is ook mooi hoor en het haakwerkje van Shannon is heel vertederend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beauty van een kater. Prachtig!!! Ohh ik zou hem zo willen hebben. Echt schattig hoe hij daar ligt te slapen. ♥♥♥

    groetjes,dinah

    sorry haakwerkjes ook heel leuk maar ik ben helemaal verblind door je nieuwe aanwinst. hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh Moos,een rode Coon!!!Ik ben jaloers!!!ha,ha,ha...wat een scheetje/schatje/droppie!!!LIEF!!!!Nou jij zal wel willen dat het heeeel snel 10 Februari wordt denk ik zo!Die volwassen Coon op de foto is dat zijn moeder/vader?Prachtig beest zeg!

    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is niet zijn mams of paps hoor meis. Gewoon een willekeurige foto ;-) In deze was zijn moeder de rode variant .... maar we hopen wel dat hij er een beetje op gaat lijken hihihihi .... zijn vader heeft in elk geval wel dit formaat ;-)

      Verwijderen
  15. oooooow smelt,smelt,smelt,wat een lekker ding....
    Hoera,een broertje voor Cara,geef maar instructie's dat ze een beetje lief voor hem is...
    Ach dat cadeautje van Shannon,zo zoet,ik denk zomaar dat het lieve-dinneke-zijn bij hun in de familie zit......

    Kissies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig hoesje heb je gemaakt! Heel lief, het lapje van Shannon, knap gemaakt.
    Veel plezier met het uitkijken naar jullie nieuwe huisgenoot..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met Sjors!
    Ik heb ook een Sjors maar dat is een puber van 11!
    Leuk telefoonhoesje.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeliesss met de geboorte van Sjors, hij heeft me nu al geraakt met de foto`s!!!! Hoop dat het snel de 10de is!
    Wat een schitterende telefoonhoes...en dan het knappe maaksel van me nichtje..Jou week is compleet! Top.
    knuff en xxx Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een dotje. Grappig onze jongste zoon heet ook Sjors. Als het net zo'n boef wordt krijg je je handen vol. :-)
    Telefoonhoesje is ook erg mooi geworden. En ik snap dat je blij bent met het werkje van Shannon is harstikke knap van haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ahhhhh wat een plaatje die Sjors !!! Gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding !! Dit worden toch van die enorme katten ? Wij hebben zelf twee katten gehad ( dumpertjes) en nu alleen nog honden...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aaah wat een schatje!!! Wat ziet hij er zacht, heel lief en aanhankelijk uit. Heel veel plezier alvast met de voorpret!
    Haaksels zijn leuk:-) ~X~ Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. nou dan zat ik er niet zo heeeeeeeeeel ver naast :-)
    ik dacht dat je een puppie ofzo ging halen.. haha.
    Reageert je hond goed op katten ?
    Sjors ziet er heeeeeeeeeeeeel zacht uit hihihihi wat een dotje !!! ooooooooooooo als ik dat weer zie zou ik zo weer een kitten erbij doen maar ik doe het NIET ik gebruik mn verstand !!! maar owwwwwwwwww wat is die verleiding groot !
    xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je zat heeeeeel dichtbij hihihi
      Tika vind katten leuk. Eigenlijk reageert ze er nauwelijks op. Cara is baas en Tika volgt ;-)

      Verwijderen
  23. Wat een droppieeeeeee!!!
    Zo lief....
    Heerlijk vooruitzicht dat dat bij je gaat wonen.
    Ik ben, uiteraard...ik ben tenslotte een heks, dol op katten!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ooooooh wat een droppie, van harte en heeeel veel plezier maar dat gaat zeker lukken, heb er zelf ook 3 geen main coons overig ;) (casamiauw.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De ontknoping, wat een leuk nieuws! Benieuwd naar al die belevenissen binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een schatje,en leuke werkjes weer,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ooohhhh wat een lieffie heb je daar , en je haaksles zijn ook weer erg leuk ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit gaat een hele mooie kat worden, met veel haren. Wat een leukerdddddddddddddddddddd:)) genieten en pas op je bank, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw Moos wat een heerlijk rood bundeltje geluk, geweldig en wat leuk voor Cara. En nu aftellen naar zijn komst en dan graag heel veel foto's van hem op je blog want we willen wel meegenieten ;-) En wat een mooi lapje heeft Shannon gemaakt voor jou, dat is toch wel heel bijzonder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zie je wel !!! Hij is leuheuk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schattig, prachtig klein poesje ...
    Dit wordt aftellen naar deze schoonheid!
    Je telefoonhoesje is zeer geslaagd, alsook
    jouw kleine cadeau, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schatje is Sjors!!
    Je telefoon hoesje is erg mooi!
    En wat een bijzonder lapje heb je gekregen!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh Moos, wat een plaaaaaatje! Die wil ik ook ;)!!!!
    Pippi is half Main coon, maar daar zie je helaas niks van terug....
    Ik geniet met je mee, da's een ding dat zeker is! Veel liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet door al mijn gejubel over katten helemaal te zeggen hoe lief ik je lapje vind en hoe leuk het hoesje....
      Bij deze! ;)

      Verwijderen
  34. Zooooooooooooooooooooo maar dan echt zooooooooooooooo lief!!!!! Jammer genoeg hebben we hier eentje in huis die allergisch is aan katten. Ik hoop op vele plaatjes van Sjors zodat ik langs hier dan toch kan meegenieten :-) Schatje met een geweldig toffe naam!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah en in navolging van Stins vergeet ik dus ook te melden dat je telefoonhoesje en Shannons lapje superleuk zijn :-) Completely in love with your cat! :-)

      Verwijderen
  35. OOOO wauw wat onwijs leuk zeg...van harte gefeliciteerd!!! hihihihi...gezinsuitbreiding in huize Moos...nog een Moosie erbij:-)) We verwachten natuurlijk binnenkort héél véél lieve, leuke, mooie, zwijmelige foto's van dat schattepoepie, want hij is om op te vreten!! Dat wordt de dagen aftellen hé:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow wat gaaf, Moos, een Maine Coon. Mijn jongste zoon heeft er eentje, Diego, die is nu net een jaar en al 8 kg! En poten als een tijger. Diego is trouwens een gestreepte met bruine en zwarte strepen, echt net een tijger. Maar zo'n rode is ook gaaf, een echte Rode Kater.
    Het is zo leuk, kittens in huis. Zelf heb ik twee Heilige Birmanen van nu 10 maanden. Ik kan je wel zeggen dat ik nog maar de helft van de planten in huis heb staan vergeleken met vorig voorjaar, haha. Niets is veilig voor die donderstenen.
    Nu aftellen tot 10 februari. Duurt nog eindeloooooos lang...lijkt het... maar voor je het weet is het zo ver en is het gedaan met je rust ;-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Leuk hoor, hier willen ze er niet aan. Dus veel foto's bloggen dan heb ik ook wat om van te genieten ;-) Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oooooooohhh wat een mooi kitten!!! wowowow schattigggg en wat kan ie groooot worden....gaaf hoor. Kan me voorstellen dat je je op 10 febr verheugd.
    Meiss wat heb je een bijzonder haaksel gekregen...altijd speciaal zo'n eerste haaksel van iemand.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schatje. Daar valt toch iedereen voor? Dat wordt nog lastig om zo lang te moeten wachten....
    Mooi haakwerk van de dochter van Jenneke. Leuk om te krijgen.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen