donderdag 31 januari 2013

Een dag puuuuuuur genieten!!!!!

Zoooooo lang kijk je er naar uit ....
Zooooooo snel is het dan ook weer voorbij ....

Een waanzinnig leuk en heerlijk dagje in Waardenburg bij
Jenneke, Hester, Nersissa, Shannon en Tonie




De treinreis verliep 'sochtends voorspoedig

En tuurlijk Moos zou Moos niet zijn als ze in een coupe haar aanwezigheid even benadrukte.
Wat doe je dan .... je fotografeert ook je visje die op reis is ....
En ligt dan stiekem in een deuk van al die "vreemde en afkeurende" blikken die dat oplevert.
Wat is reizend Nederland toch sjaggie zeg hahahahahahaha

Vervolgens bedenk je als Moos zijnde dan "in welke provincie ben ik eigenlijk"?
Mijn topografische kennis kent wat gaten ......
De gratis WIFI ... en google brachten de oplossing
"AHHHHH IK BEN IN GELDERLAND" 
 riep ik dan ook spontaan enthousiast en uit volle borst door die coupe ....

En na de foto van het visje wisten mijn medereizigers het zeker ....
dat lange rare mens daar .... die SPOORT niet .... hihihihihihi

Ik geloof dat mijn treincoupe een zucht van verlichting slaakte toen ik mijn spullen bij elkaar pakte omdat het tijd was om uit te stappen .....

En daar stond mijn JenneMoosMeisje op het perron .....
Helemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!

Enne was het haar lieve zus Hester die met de auto klaarstond
(en dan mag ik Shannon niet vergeten die ook op de achterbank zat hihihihihi)


Enne ik heb er nog een vriendje bij hoor


Dt is Flash .... 
de hele dag en avond en terugkerend fenomeen op mijn schoot.
Hij is zooooooo lief :-)

We hebben de uren weer weggekletst.
Lekker ook saampies gehaakt ....
En ook Shannon deed leuk mee met freubelen!
En ik heb lekkere pasta gegeten (2 keer opgeschept hihihihihihi)

En er lag ook nog post op de deurmat van Esther
voor ons drietjes:  Jenneke, Hester en Moos
 .... een lief kaartje namens Bep en Bjorn 
2 fantastische bulldogs hihihihhi


Door Jenneke ben ik weer schandelijk verwend .................


2 prachtige enorme bekers, hot chocolat en prachtige knutselpapier!


En wat dachten jullie van dit schitterende kussen ......
Die pronkt nu op de bank!!!!!!!!!!!!!!

 Shannon maakte een mooi versierd luciferdoosje met een lief briefje 
en gehaakt visje er in
En vlak voor vertrek kreeg ik van haar op het station ook nog het mooie versierde bloemetje.
En van Nerissa kreeg ik een schitterende bling bling sleutelhanger!!!!!

Voor Jenneke en Hester maakte ik dit van Zpagetti

De hartjes zijn een combi katoen en stof
Enne een zakdoekhoesje ....

Voor de meiden allebei een hertjesschilderrij 
en lekker deo en sopwerk (doucheschuim)


Zo rond 21.30 stapte ik weer moe, soezerig en nagenietend van een mooie dag terug in de trein richting Amsterdam.

Helaas niet vlekkeloos ....
8 minuten overstaptijd in Utrecht werden er maar 3 dus dat was hollen!!!!!
Als hijgend hert de aansluitende intercity ingedoken ......

Enne vervolgens reed de intercity bij Amsterdam het Amstel station, mijn station, voorbij ......
waarvoor geen excuus werd aangeboden en pas waarover bij aankomst op Amsterdam Centraal lacherig werd omgeroepen dat er soms in hun enthousiasme een station werd overgeslagen ........ 
en dat was het ..... zoek het verder maar uit .....
En zo belandde ik op Amsterdam Centraal .....

Er tegen over stond een trein gelukkig op het punt van vertrekken die weer terug naar het Amstel ging.
Maar denk maar niet dat dit als alternatief werd aangeboden / omgeroepen.
En dus maar zelf de conducteur van deze trein aangeschoten of ik weer mee terug mocht.
Ik had namelijk ook geen geldig kaartje voor dat laatste stukje!
Het mocht .....

Wat mij alleen verwonderde is dat een NS-medewerker vertelde dat hij niet kon begrijpen hoe een trein zo maar een station kon "vergeten". 
Zeker ook omdat dit betekende dat het sein bij het Amstel station waar gestopt had moeten worden niet op "veilig" en/of "groen" zou hebben gestaan ....
Naar ik meen is het grote treinongeluk onlangs in Amsterdam ook een staaltje van een sein gemist geweest.
Daar moet je dan maar eigenlijk weer niet aan denken dus .....
Ach ja .... ik hoop dat ze het gezellig daar voorin die trein hebben gehad.
Wil niet weten waar ze mee bezig waren hahahahaha .... 
was in ieder geval zo aandacht-in-beslag-nemend dat er finaal een station werd overgeslagen ......

Hoe dan ook
het was weer een waanzinnig leuke dag!
Wordt zeker vervolgd!!!!!!!!

Lieve Jenneke 
en allemaal ....
dank je wel voor een 
fantastische heerlijke dag!


En dit verstuurde ik afgelopen week ....


Een MoosieHuisje aan Esther

Kennen jullie haar fantastische blogs al???


Ben ik er 1 of meerdere vergeten Esther??? hihihihihihihi

 ---------------------------------------------------------------------

En via via een Sonny Angel aan Susan


Ook Susan heeft 2 schitterende blogs!!!!


En nu ga ik lekker nagenieten van gisteren .....

Liefs Moos

38 opmerkingen:

  1. Oh wat gezellig allemaal! Die foto met jullie is heel erg leuk; 3 gezelligerds bij elkaar.
    Lekker nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer heel gezellig uit zeg! Je visje in de trein........ helemaal leuk! laat die andere maar lekker saggie blijven hoor, haha. Lekker bij jezelf blijven en doen wat je moet doen:) Je moosie huisje is onwijs leuk zeg. groetjes en geniet nog even na van je leuke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie je wel dat jij weer van alles meemaakt. Ik zei het al op je vorig berichtje daar komt wel weer een verhaal aan. Geweldig weer om te lezen. Leuk dat jullie weer zo'n gezellige dag hebben meegemaakt. Doet je altijd weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh oh jij maakt nog s wat mee met die trein en ,gelukkig kan je teren op een leuke dag gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leve het openbaar vervoer, het is toch niet te geloven dat er een station overgeslagen wordt!!!!
    Gelukkig hebben jullie een gezellige dag gehad met elkaar, is op de foto's goed te zien. En wat een verwennerijen allemaal weer!!!
    Geniet er lekker van na.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gezelligheid zeg als je de foto ziet. En wat een mooie spuletjes. En wat balen van de trein. Maar al met al kun je weer op een hele leuke dag terugkijken en dat is het belangrijkst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er uit als weer een top dagje genieten !!!
    De foto van jullie samen zegt genoeg, allemaal stralende koppies :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt als een topdag maar dat treinverhaal vind ik echt heel bizar, gelukkig ben je toch veilig thuis gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt in ieder geval een leuke dag gehad. Dat ene incidentje moet je dan maar gauw vergeten ;-)

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke humor heb jij toch!!! Wat fijn dat je zo'm fijne dag heb gehad, en wat een mooie maaksels allemaal, zeg!
    En....hoe kunnen ze nu zomaar een station overslaan!!
    gelukkig dat je wel weer goed thuis bent gekomen!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om jullie samen op de foto te zien glunderen!
    Geniet van al je verwennerij, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. net een drieling hey ?

    leuk om te lezen Moos, :-)
    en fijn dat je toch nog goed thuis gekomen bent.

    xxx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOOO...wat een leuke foto!! Jullie lijken gewoon écht op elkaar!! Volgens mij zijn jullie stiekum een drieling...verklaard ook meteen die grote klik natuurlijk:-)) Tof om te lezen dat het wederom beregezellig was en ik voel hier wel een regelmatig terugkerend uitje aankomen!
    Gut en wat een reis zeg..leve het openbaar vervoer...waar zouden we zijn zonder de trein...pffff....LOL...

    Geniet maar even lekker na!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat een heerlijk verhaal weer! Ik zat hier net hardop te lachen en zie het allemaal zo voor me.
    Maarreh misschien denken die mensen wel 'wow die vrouw durft lekker zichzelf te zijn, durfde ik dat maar ook...', maar het zit er natuurlijk ook dik in dat ze wat minder positief dachten hihihi...och so what?! Blijf jij maar lekker jezelf, want je bent een topwijf :D.

    Nog heel erg bedankt voor je lieve schattige Sonny Angel, ik realiseerde me dat ik helemaal vergeten ben om van de miniscule vleugeltjes en het blote kontje een foto te maken hihihi.

    Ik ga weer snel verder met leuke post, ik heb net ook weer prachtige post ontvangen. Oh ja voordat ik het vergeet, jullie hebben elkaar allemaal heerlijk verwend en het zag er mega gezellig uit. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat hebben jullie weer heerlijk genoten, zo te lezen!
    De misser van de NS kun je het beste maar weer zo snel mogelijk vergeten ;-) Lekker nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is nog s leuk; zo bij elkaar komen.....Gezellie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend gezellige foto! Zo leuk! En jullie hebben elkaar over en weer super verwend.
    Wat een treinverhaal.... en wat als die man nou had gezegd dat je niet mee terug had gemogen voor nop...? Ik zie daar een Moos actie haha. Gelukkig is het goed gekomen en ben je weer veilig thuis aanbeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar ben ik dan....moet zelf nog een blog gaan schrijven ha ha......prachtige foto's meis, je snapt wel dat ik er even her en der een paar heb gepikt (gniffie)
    ik ( we ) hebben genoten....een dag is nog veels te kort.......volgens mij heeft heel nederland een MOOS alert...die afgaat als jij ergens bent zodat het even de soep in kan gaan lopen ha ha ha...............nou bij ons alvast niet....zelfs het eten smaakte ( daarna geen last gehad :-) ).............
    mooi lief ♥ huissie voor esther en ook die engel is giga mooi

    ik ga een blog schrijven ha ha...

    mega knuffies en word zeker vervolgd xxx jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zag jullie leuke foto's al op Facebook voorbij komen, heerlijk z'n dagje samen, wat hebben jullie leuke spulletjes gemaakt, shit van je treinreis, maar gelukkig ben je veilig thuis gekomen, lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Moos, ik heb je blog twee keer doorgelezen omdat ik er zo van het genoten. Wat hebben jullie het gezellig gehad en wat zijn jullie door elkaar verwend met mooie zelfgemaakte en niet zelfgemaakte spulletjes.
    Heerlijk om er zo'n dag tussen te hebben die naderhand nog zo lekker doorwerkt.
    Ik heb met je meegenoten via je blog.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superdag zo samen!
    Wie slaat er nou per ongeluk een station over? Vreemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Moos, wat heb je weer een pracht verhaal geschreven, Leuk dat ik je weer even gezien heb, en dank voor die lieve prachtige spullen die je voor me gemaakt heb, ben er enorm vreselijk blij mee!!
    Fijn dat je zo hebt genoten en dat jullie een heerlijke dag hebben gehad.
    De terug reis had wat handiger gemogen ja..pff
    Moos nogmaals bedankt xxxx
    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijk verhaal weer, Moos. Ik ga me bijna rare voorstellingen maken van wat er voorin de trein gaande was, waardoor ze het station misten, haha. Stond niet toevallig per ongeluk de microfoon open? Hihi. Misschien viel jouw gedrag daarbij wel helemaal in het niet.
    Je hebt groot gelijk dat je het lekker gezellig maakt in de trein. Vaak zit die vol met chagrijnige mensen. Een beetje reuring in de coupé is nooit weg, haha.
    Liefs,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig verhaal, ik heb nogal gelachen ...Super !

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldig leuk verhaal en wat leuk om te elzen dat jullie samen zo'n toffe dag hebben gehad. Leuker kan toch niet behalve dat trein verhaal natuurlijk. Daar moeten we maar niet te lang bij stil staan. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is weer een erg leuk verslag!
    Maarre...ik de hele tijd maar denken dat Moos blond was!
    Niet dus...wel erg leuk om eens een goede foto te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk verhaal! Jullie hebben er duidelijk van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jeetje wat een dag. Heerlijk. Maar wat een verwennerij aan alle kanten! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een heerlijke dag maar dat kan ook niet anders met 3 mooie mensen uuuh meer natuurlijk incl man en kids :)
    en geloof het of niet......je bent een blog vergeten hahahaha
    www.casamiauw.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een gezellige boel bij jullie,jullie lijkken echt op elkaar op de foto. Het straalt er gewoon van af de gezelligheid super.

    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De gezelligheid spat van de foto af!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldig!!Dat jullie genoten hebben straalt van de foto´s af!Een dag met een gouden randje!En ehhh die mede reizigers in de trein gewoon lekker sjaggie laten wezen en links laten liggen,dat is gewoon het beste,ha,ha....zal aan de donkere dagen liggen van de afgelopen tijd moet je dan maar denken,gewoon lekker jezelf blijven,doe ik ook en wat een ander daar van denkt is dan jammer....ha,ha...

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jaaaa mensen zijn zo chagrijnig, moet toch heerlijk zijn zo'n gek;) mens in de trein om je dag eens wat op te fleuren!!?
    Wat een leuke dag, ik zie het gewoon, heerlijk zeg dat je mekaar gevonden hebt! En wat een gaaf kussen heeft Jenneke gemaakt zeg en ik zie dat de meisjes van haar ook al zo creatief zijn. De hertjes schilderijtjes zijn het ook helemaal!
    Fijne dag, liefs Talitha ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je schrijft echt zo leuk :-)
    Zag er inderdaad een super gezellige dag uit en wat een leuke cadeautjes hebben jullie voor elkaar gemaakt!
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat heerlijk dat jullie elkaar zo gevonden hebben!
    Super hoor! Leuk om jullie allemaal eens te zien op
    de foto!
    geniet nog maar heeeeel lang na!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ha, wat een leuke post dit, de gezelligheid spat ervan af, mooie spulletjes allemaal, gekregen, gegeven en gemaakt....je moosiehuisje zo moooooi.

    liefs Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik dacht al dat jullie een ontzettend saaie dag hadden gehad. ;-)
    En wat een verhaal over die trein zeg. Van de NS moet je het hebben, zelfs als er geen blaadjes op de rails liggen.
    Op naar de volgende Jenneke-meeting? Vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben toch zoooooooooooooo superblij voor jullie! Het geluk straalt van die foto af! Genieten, genieten, genieten! En heb ik genieten al gezegd?! :-)

    BeantwoordenVerwijderen