dinsdag 15 januari 2013

Genieten van .....

Genieten van .... 
ons uitzicht vanuit de achtertuin.
Niet slecht voor Amsterdam toch!?!?!?!


Genieten van .... 
een hond die helemaal door het dolle heen is


Genieten van ..... 
een dondersteen die voor het eerst echt kennismaakt met de sneeuw.
Is wel koud aan de poten, maar de sneeuwkolder neemt de overhand!
(de klitten in haar vacht ook hahahahahaha)


Genieten van .......
het feit dat mijn liefje vandaag 39 jaar is geworden 
(het is nog steeds een broekie hahahahahaha)



Genieten van ....
het feit dat ik een fantastisch blog dinnetje JENNEKE heb
en wij elkaar op 30 januari alweer gaan zien!!!!!!


Genieten van ..... 
het idee dat we deze heerlijke knul straks bij ons hebben wonen!



Genieten van ......

 het feit dat ik allemaal dingen heb mogen ontvangen van iemand waar ik onwijs blij mee ben!
Hoe lief is het om zo onverwacht zoveel moois te mogen ontvangen.

Ik hoop dat jullie net zo genieten van vandaag als ik!

Liefs Moos

36 opmerkingen:

  1. Ik geniet met je mee, van je blog, van de blije dieren hier, van de vogeltjes die volop komen snoepen en......van de couscoussalade die ik nu aan het smikkelen ben XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet al van het feit dat mensen kunnen genieten, hou vast dit gevoel Moos, gefeliciteerd met je man, leuk, mijn dochter is vandaag ook jarig, 12 jaartjes jonger dan die man van jouw, maar er iets gezelligs van
    Fijne dag !!!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd !!! Jeee wat jong nog ;-)
    Zeker niet slecht dat uitzicht, prachtig !!!1
    Heerlijke genieten van alles, houden zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, genieten van kleine en grote dingen, ik geniet met je mee. Ik moet eigenlijk nog het een en ander doen, maar het is zo mooi buiten met al die verschillende vogeltjes die komen snoepen van het lekkers wat ik voor ze heb neergelegd, van het dunne laagje sneeuw met een vaag zonnetje erop, de schaapjes in het land.
    Geniet lekker door meissie! en natuurlijk proficiat met je mannetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!
    Mooi uitzicht hoor!
    Amsterdam, mijn geboorte stad!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi, absoluut nog een broekie! Maar wens hem een supergelukkige verjaardag, maar met jou aan zijn zijde kan dat niet anders. Jaaaaa een heel blogberichtje vol met genieten!!! Vooral blijven doen, en super dat jullie elkaar opnieuw gaan ontmoeten :-) Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ook hier is het genieten van een mooie witte wereld wat extra vrije uurtje omdat mijn klantjes er niet door heen durven ,komt allemaal goed ,fijne dag gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, het is eindelijk winter.
    Ik geniet van al het moois buiten en op je blog.
    Winterse groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. yep, je hebt een jong manneke, ik had je al gefeliciteerd maar hier nog een keer :-)
    Vanachter het raam mét een mok warme chococino in m'n handen vind ik het wel genieten. Dat ik er al 2x doorheen moest naar school en vanmiddag nog een keer, dat vind ik dan weer wat minder. Ik voorzie een sneeuwpop in m'n tuin vanmiddag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je man, mijn zoon is ook jarig, 25 is hij alweer geworden. Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alleen maar genieten is wat we vandaag doen. Kinderen van de sneeuw, ik van de vogels in de tuin en de verwarming (fijn dat die dingen er zijn). Gefeliciteerd met je man!
    Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte meis met je mannetje en heerlijk dat je zo geniet!!Genieten zit tenslotte in kleine dingen ;-) En wat een mooie mamma heeft Sjors, oooo ik ben echt zo jaloers )))))))))))))liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geniet maar lekker verder, ook morgen, overmorgen, over-overmorgen, over-over-overmorgen, enz.
    Gefeliciteerd voor en met Leon!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aaaaaaaaaaaaaah jij hebt ook een kattenren net als wij :-) leuk leuk leuk !! Gefeliciteerd met Leon !! wat een broekie zeg.. hihihi, en ja kattenkolder dat was vanmorgen hier ook het geval, kostelijk om te zien :-)
    En doe Jenneke maar een dikke knuf geven !!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik geniet ook een beetje met je mee ;)
    Fijn hè, als alles een beetje lekker loopt en er leuke dingen gebeuren? Wat een mooie ren hebben jullie voor de poes! bevalt dat een beetje? Wij hebben er echt geen plek voor, maar Pippi gaat nu wel de buurt in met alle gevolgen vandien...
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Enne... gefeliciteerd met je broekie!
      Haha, hij is net zo oud als ik hoor...

      Verwijderen
    2. Leon is mijn toyboy hihihihi we schelen 5 jaar ;-)

      Kattenren was hier een must meis .... Cara en loslopen is zeker weten ook een Cara die "verdwijnt" . En zij .... zij vind het prachtig. Leon wil hem nu wel nog een stukje groter gaan maken ;-)

      Verwijderen
    3. Hahaha toyboy :-) en waarom moet ik nu ineens aan jou (Belgisch) blogberichtje van laatst denken :-) hahaha oh dat gaat hier de verkeerde kant uit zo :-)

      Verwijderen
    4. Ik was alleen maar heel onschuldig "aan het vogelen" hoor Truitje ..... ik weet van niks hahahahahahahaha

      Verwijderen
  16. genieten van al dat moois dat ik hier lees.....heerlijk en wat een mooie foto's allemaal lieverd........
    dikke mega knuffel xxxx jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Moos ik heb mee genoten van al het moois dat je hebt laten zien :)
    Frisse groetjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd! En wat heerlijk he, winter... En dan ook écht met sneeuw en ijs en kou en zon! Mmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hé plezant, al die leuke kleine en grote dingen! Geniet er van ... en een dikke proficiat aan die broekie van je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk toch als je zo kan genieten!
    Ik geniet met je mee.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je lief Leon! Fijne avond nog en geniet van al het moois om je heen. Wij genieten lekker met je mee :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijk berichtje, Moos. Lekker genieten van alles om je heen. Zouden we allemaal vaker moeten doen!
    Gefeliciteerd met je lief en een fijne avond nog.
    Liefs,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Genieten van....het leuke blogbericht van Moos en haar mooie foto's;-) lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gefeliciteerd met je broekie!
    Wellicht morgen zon bij de sneeuw?
    Nog meer genieten:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proficiat met je jong mannetje. Geniet lekker van al het moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooo, zoveel moois, dat is inderdaad genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mo.. mn email doet het nog steeds niet helaas..
    maar wat een super lieve verrassing vanmorgen toen ik jouw pakje open maakte, wat heb je dat onwijs mooi gemaakt ! ben er eigenlijk een beetje stil van :-)
    een hele dikke knuffel van mij
    dankjewel
    xxxxx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat zijn inderdaad heel veel dingen om van te genieten.
    Hopelijk maakt dat het naderende einde van je ratje een beetje goed. Sterkte.
    Hoe je van zo'n door velen verafschuwd beestje kunt houden hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een pracht die Sjors, gefeliciteerd met de aanstaande komst. Ik neem aan dat je ze in een soort van ren hebt en niet echt los naar buiten laat gaan? Wel akelig van je ratje, hoe klein ook je hecht je er toch aan. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen