dinsdag 22 januari 2013

Creatief met .....

Stof
Stofzuiger
Wasgoed
De dweil
Beddengoed
Boodschappenbriefje
Supermarkt

En nog steeds opstartproblemen :-)

Nu de huiskamer is "veranderd" door een enorme krabpaal .... 
hebben we de gang ook veranderd.
We vonden onze uilentak zo leuk dat hij ook na de Kerst moest blijven.


Zal absoluut niet VT-wonen-verantwoord zijn hihihihihihi 
maar dat boeit ons niet.
Lekker gek .... heerlijk ...

En er tegenover hangt de spiegel met een kleine selectie van 
dat gene dat ik in de loop der tijd heb mogen ontvangen :-)
Geen paniek mocht je denken "waar is mijn dingetje nou ....."
er hangt nog meer .... her en der door het huis heen .... :-)



Is toch best gezellig binnenkomen zo!!!!!

Ik ga toch ook maar eens op zoek naar een kaartenrek :-)

Heb nog wel effies een haaknaald vast gehad hoor ...



Maar dat "ken" ik nog niet laten zien ...
Daar is als het goed is nu een postduif mee aan het stoeien ....
Die foto is trouwens net Moos haar gezichtsvermogen .... 
zonder lenzen dan hahahahahaha

En nu .... tijd voor TIKI ... effies lekker rollebollen in de sneeuw ....
Zij dan ... ikke niet hoor .... tenzij ik een uitglijer maak .... :-)

Fijne dag verder!!!!!

Liefs Moos

29 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige spiegel heb je, en de uilentak vind ik ook helemaal te gek. Dan maar geen VT wonen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zie meteen wat je a/h haken bent !!! uuuuh nee dussss. En wat kan jou dit VT wonen schelen, ik heb een hekel aan huizen waar álles helemaal tiptop klopt. Bij mij is het een allegaartje, ik hou ervan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ha............hoop dat de post het nog gaat bezorgen meis

    lekker een fris neusje halen en tika ook weer helemaal blij

    en die foto's zijn geweldig tis gewoon gezellig en zo behoort een huis te zijn denk ik dan maar

    flinke was lijst heb je staan ha ha ha.......vandaag voor mij alleen eten koken en vaat wassen en lekker vroeg de pyama aan als de meiden met hun papa in de zaal gaan trainen

    megaaaaa knuffiessss jenneke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Overtollige energie, niet af te remmen!!! Heel herkenbaar
    Ziet er gezellig uit in je gang, goed bezig..
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel origineel dat je al de gekregen spulletjes ophangt
    aan je spiegel, dan wordt je er op elk moment van de
    dag aan herinnerd dat bloggen zo leuk is ...
    Nog een gezellige avond, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou haast denken dat mijn ogen echt hard achteruit gaan :p
    Lekker hè, zo een beetje aan rommelen met al die leuke dingen her en der ophangen; net versieren voor kerst, maar dan een beetje anders ;-) Het ziet er gezellig uit, heel "Moos"!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er. Gezellig uit ,leuk zo alles aan de spiegel ,eigenlijk lijkt het wel een beetje marloes gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owwww ik lig weer helemaal in een deuk hier !!!
    Wat een humor, hoe verzin je het HAHAHAHA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Euhm.... kun jij mij vertellen hoe ik creatief moet zijn met de was en al die andere nodige (lees: stomme) dingen??? Ik vind het al knap van je dat je dat kunt!!
    Oh, die tak is helemaal geweldig, die zou van mij ook mogen blijven hoor! En die spiegel... hihi, gezellig! Hier ook ab-so-luut geen VTwonen huis maar van heel erg veel kleur om me heen word ik toch wel wat druk, zeg maar, dus ik hou het wat rustiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei, 'k geen glas meer in m'n bril....
    o ja, toch wel !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig. Hoezo VT wonen verantwoord. Jullie moeten er in wonen. Heerlijk kleurrijk.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind die tak helemaal geweldig! Uiltjes zijn er toch het hele jaar door :p

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan gerust in de VT wonen, zonder twijfel! Gezellige spiegel heb je daar!
    Benieuwd naar dat wazige ding daar ;-)

    fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker laten hangen, die uilentak, hij is super! En wat leuk, zo'n spiegel met allemaal verrassinkjes eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een enorme leuke uilen tak. Groot gelijk dat je hem laat hangen! En die gehaakte eland die eronder zit is ook heel leuk.
    Heel knus binnenkomen bij jou hoor!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vind je het gek opstartproblemen, met zo'n lijstje ben ik ook niet vooruit te branden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk gedaan, ziet er gezellig uit de spiegel met al de vrolijke maaksels !!

    De uilentak is super mooi haha krijg er een Harry Potter gevoel van hahahahaha

    dikke knuf, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jee die uilentak, vind hem gaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!
    hoop niet dat je galant ben liggen vallen met het uitlaten en de sneeuw van Tiki. xxx
    Knuff Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ooo...wat ben je toch een gek mens..heerlijk! Die uilentak is geweldig, ik zou hem zeker laten hangen...ik kijk nooit in de VT-wonen, dus interesseert me ook totaal niet of mijn inrichting door de beugel kan...hihihi..als we ons er maar happy voelen, daar gaat het om toch!! Ik was trouwens direct al op zoek naar mijn 'dingetje' aan de spiegel maar ik zag hem al hangen dus ben gelukkig niet in paniek geraakt...LOL..fijne avond, hopelijk morgen iets minder opstart problemen! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kwam je overal maar zo gezellig binnen, zo lekker niet VT-wonen-verantwoord.....daar hou ik nou van XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die creativiteit van jou kent geen grenzen...
    Hier was ik vandaag oook erg creatief in de weer met oa de kattenbak...
    En volgens mij is elk huis waar Moos woont een gezellig huis! :)
    Daar kan geen interieurstudio iets aan veranderen, gelukkig maar.Ze kunnen het vast wel als inspiratie gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is echt super gezellig binnenkomen bij jou, geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk je eigen stijl:) en vasthouden hoor, want er zijn al genoeg meelopers, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi je uilentak zo in de gang en ehh VT-wonen?!?!?who cares!!!Inderdaad...zolang jullie het maar mooi vinden,tenslotte moeten jullie er het meeste tegenaan kijken!Gezellig al die freubelspulletjes aan die spiegel en ehhh oh jaa...dat rendier onderaan die tak met die strepen,GAAAAFFF Moossie!;-)Voor mij zijn er ook 3 postduiven onderweg....swap,iets voor Valerie zelf omdat ze geen swapmaatje had door het oneven aantal maar wel alles heeft geregeld en een attentie voor de moeder van een vriend die zojuist een zware operatie achter de rug heeft...geen bloggen dus,maar wel al de berichtjes onder concepten plaatsen:-)!

    groetjes en een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gekkerd....dat heet een creatief huis,kan je tenminste zien dat er geleefd word toch.....
    Mooi man die uilentak maarre.....straks kan je er een uilen/katten tak van maken als Sjors er in hangt....
    Maar jij hebt ook geen rust in je kont he....
    Liefs, en een kroel voor de beesten bende

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk kijkje in je gang en woonkamer! VT Verantwoord of niet ik vind het enorm gezellig!!! Ik vind het altijd gaaf te zien hoe anderen hun creativiteit uitleven in huis. En dat is bij jullie goed te zien:-)
    ♥ X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk bedacht om alle kadootjes zo bij elkaar te laten zien. Wat ben jij verwend !!!!!!!! En dat het niet VT Wonen proof is vind ik alleen maar een pluspunt hoor, je moet gewoon je eigen stijl aanhouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O wat gezellig in huize Moos en wat een heerlijk verhaal erbij :))
    Hé zo zie ik de onderst foto ook als ik mijn bril niet op heb.

    Warme groetjes ..

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een geweldige spiegel zo op die manier, heel gezellig en die tak die zou ik ook laten staan en dat rendier to cute :). Geniet maar lekker van je huisje en al dat leuks dat je hebt rondhangen. Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen