donderdag 24 januari 2013

Moos rommelt rustig verder ....

Deze afgelopen week deed ik ....
eigenlijk bar weinig.
Ik leek goed te beginnen ... maar dat stortte snel weer in.
Ik kan mijn ritme niet terugvinden na die laatste nachtdiensten.
En dus leg ik me daar bij neer en rommel ik maar wat aan.

Misschien dat morgenavond een avonddienst draaien me weer in het gareel krijgt?!?!

Enne voor een ieder die voorstelde naar aanleiding van mijn vorige bericht
 dat ik een collum moet schrijven ....
Nahhhh das niets voor Moos hoor hihihihihi
Zo een spectaculair leven heb ik nou ook weer niet.
Is al leuk om te lezen dat ik voor wat leuk vermaak kan zorgen .....
Dus dat blijven we dan ook maar gewoon lekker doen ;-)

Ik rommelde dus maar wat ...............

een notitieboek



En tijdens mijn nachtdiensten en thuis werkte ik aan de 
Moosie Award 2012 (een zakdoekhoesje)
voor Maddy 



En verder kreeg ik nog lieve post


van mijn lieve Jenneke

En nu gaat ik effies verder met een Nijntje haken (een verzoeknummertje)
Ik heb het niet zo op verzoeknummertjes hahahhahaha

Liefs Moos

34 opmerkingen:

  1. Maar haken kan je als de beste hoor wat een super leuk notitie boekje enig gewoon groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dat boek! Echt een geweldige ECHTE Moos! Net als het zakdoekhoesje, ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijf jij maar lekker je columns op je blog schrijven met daarbij die geweldige creaties....Geniet ik volop mee! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk weer hoor... Ik vind die paddestoel zo mooi!
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een te gekke spulletjes heb je weer gehaakt, SUPER en wat een lieve post van Jenneke. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi notitie boekje heb je gemaakt. Daar kun je mooi je verhalen in op schrijven hihi. Nijntje is ook wel heel leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor dat je maar wat rommelde, heb je toch weer super leuke dingen gemaakt ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi boek meissie. En de Moos-aard, helemaal super, Maddy heeft het verdiend met haar leuke slippertjes. Blijf je lekker voor ons schrijven? Ik geniet er iedere keer weer van. Knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat rustig verder rommelen doe jij goed, doe maar lekker
    verder op deze manier! Je zakdoekhoesje is echt tof om in de handtas te hebben, origineel!!
    Nog een gezellige avond, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Noem het maar rommelen,ik vind het geweldig.
    Zo leuk hoe jouw creaties altijdgoed herkenbaar zijn als een 'echte Moos-original',komt denk ik door de kleuren combi's...
    I love it....
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig bezig Moos, lekker door prutselen, zo wordt het hier genoemd, oma noemt het prutsen, kleinkinders knutselen en de verbastering wordt dan prutselen
    Fijne dag verder en een fijne dienst!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. really cute and so nice colors!!
    xo,martina♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je hebt weer mooie dingen gemaakt !! en lief een vriendschapsboekje van Jenneke :-)
    doe jij maar aantutten hoor .. whahaha

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. verzoek nummertjes zouden bij mij ook spanning teweeg brengen hihihi

    het telefoonhoesje voor onze maddy is natuurlijk helemaal geweldig unne echte moos...............dat boek is gaaf zeg...jij hebt toch ook altijd bijzondere MOOIE dingen......ik leer van jou ha ha ha

    en verhalen schrijven op waarheid berust kun jij als de beste

    unne mega knuf rustig aan meiske jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hou op jen ZAKDOEKHOESJE zit met mijn kado in de war hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, rommel jij maar lekker verder hoor, dat kun jij heeeeeeeeel goed !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een superleuk boekje wat je daar op zijn typisch Moosies opgepimpt hebt...daar kunnen héél gemakkelijk die mooie verhalen van je in!! Het zakdoekhoesje is geweldig en ligt hier naast mijn computer op de werktafel en ik heb er ook alvast zakdoekjes in gedaan....helemaal gebruiksklaar!!:-)) Sterkte met het 'moetje' (dat betekend nog iets héél anders dan een onschuldig Nijntje haken, alhoewel in dat geval kun je ook een Nijntje gaan haken...hihihi) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Moos,
    Wat een leuk boek zeg!! Een schitterende zakdoekhoesje...love the collors. En nog eens lieve post.
    Leuk!!
    Je verhaal lag ik plat van, hoop dat je ze vaak mag treffen hoor whaaaaaaaaaaa.
    Knuff van mij Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb jij een ontzettend leuk blog :) :) Ik ben gelijk volger geworden. Groetjes Janny
    creatiefmetmij.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk, dat aanrommelen komen juist de mooiste creaties uit voort! Een column, ach bloggen is toch veel leuker?! Wanneer je iets invalt of iets leuks gemaakt hebt, dan ga je lekker bloggen. Géén dead-lines om je zenuwachtig over te maken, daar zou ik van dichtklappen! :-)
    Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk geworden dat boekje. En dat zakdoekhoesje is ook al zo leuk . Ik zou zeggen ga rustig door met rommelen want het ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi boekje! Het zakdoekenhoesje vind ik ook geweldig. Mooi met die bloemetjes. Sterkte met het weer in je ritme komen.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heb je het al gehoord? Er komt een nieuw woord in de Dikke van Dalen. Crea-Bea wordt vervangen door Crea-Moos ;-)
    Menigeen zou willen net zo goed te kunnen 'rommelen' als jij. Succes met je speurtocht naar je ritme. Misschien ligt het gewoon om de hoek, achter de bank of onder tafel.
    Lieve groet,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Rommelen noemt ze dat, meid jij bent er super in. En binnenkort ff naar de Xenos voor een spiegeltje,thanks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hartstikke leuk weer gemaakt. Ik heb net nog even het hilarische verhaal over Bea gelezen. Een giller! Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nu rommelen, net als Minimoek, ben ik daar absoluut niet mee eens,
    echt hele mooie dingen heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat "rommelen" levert wel erg leuke dingen op!
    Succes met je verzoeknummer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gewoon lekker aanrommelen is een hele goede remedie tegen alles! Ik hou ervan! Ow dat boekje is super en die award... wat doe je dat toch weer goed allemaal! Rustig an hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou dat aanrommelen van jou pakt wel heel erg goed uit moet ik zeggen!Wauw.mooi en ook het zakdoekenhoesje voor Maddy...toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi hoor zo een beetje aanrommelen en toch mooie dingen maken. Mijn huisjes lukken niet zo goed als die van jou. Ik doe iets fout. Dus ik rommel denk ik aan. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Reacties
    1. Nah, dacht echt dat ik jou al heel lang volgde. Blijkt van niet, schaam. Heb me snel aangemeld ;-) liefs!

      Verwijderen
  32. Hey die lieve Moos ik mocht al spieken op facebook en vind je beide creaties prachtig. Ik heb vanavond eens door je blog gebladerd en wow wat heb je voor prachtige dingen gehaakt. Love your style <3. Ik laat je wat weten als ik mijn geluksengeltje binnen heb, ik heb vanavond al op mijn kniëen gezeten op zoek naar iets leuks voor jou, nu nog tijd vinden om ermee aan de slag te gaan en om je hertjes honger te stillen ;). Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen